Geen producten (0)

Bestellen bij Smartphonebasics.nl

Bij Smartphonebasics.nl bestel je heel eenvoudig en snel al je smartphone accessoires. Wij besteden veel aandacht aan de vormgeving, indeling en structuur van onze webwinkel zodat je gemakkelijk en snel het voor jou juiste artikel kunt vinden.

Heb je het artikel gevonden die je wil bestellen? Hieronder staat stap voor stap beschreven hoe je in een paar minuten je bestelling hebt geplaatst.

  1. Klik op het artikel dat je wil bestellen, selecteer het gewenste aantal en met de groene knop "In winkelwagen" stop je het artikel in je winkelwagen.
  2. Je krijgt nu een klein schermpje waar je kunt kiezen om verder te winkelen of naar je winkelwagen te gaan.
  3. Wil je nog andere artikelen aan je winkelwagen toevoegen? Zoek ze op en stop deze ook in je winkelwagen.
  4. Klik op "Uw winkelwagen" rechts bovenin het scherm om de inhoud van de winkelwagen te bekijken.
  5. Je ziet nu een overzicht van de artikelen in je winkelwagen. Hier kun je het land waarnaar het pakje verzonden moet worden, de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren. Ook zie je een linkje die je kan kopiëren als je de bestelling liever later wil afronden.
  6. Wil je de bestelling afronden? Klik dan op de knop "Klantgegevens" om verder te gaan en je krijgt een pagina waar je al je gegevens kan invullen die nodig zijn om de bestelling bij jou thuis te bezorgen.
  7. Alles ingevuld? Klik dan rechts onderin op "Bestelling controleren" en je gaat naar een pagina met een overzicht waar alles op staat over jouw bestelling.
  8. Klopt alles? Klik dan op "Afrekenen" om af te rekenen op de manier zoals je die gekozen hebt, bijvoorbeeld iDeal bij jouw bank of je Paypal account.
  9. Betaling gelukt? Dan is de bestelling goed bij ons binnengekomen en gaan we heel snel aan de slag om jouw bestelling klaar te maken zodat deze binnen de afgesproken tijd bij je thuisbezorgd wordt!

Een bestelling wijzigen of annuleren

Heb je per ongeluk een verkeerd artikel besteld, of wil je de bestelling toch liever annuleren? Zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen we hier alles nog in wijzigen, ook kunnen we die dan voor je annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en we maken het voor je in orde. Is de bestelling al verzonden dan kunnen we hier helaas niks meer in wijzigen. Uiteraard kun je na ontvangst de bestelling retourneren. Lees hier alles over ruilen en retourneren.

Een account aanmaken

Wil je vaker bij ons bestellen? Om niet elke keer al je gegevens in te hoeven vullen kun je er voor kiezen een account aan te maken. Het is niet verplicht, uiteraard wel heel handig. Het aanmaken van een account gaat heel eenvoudig tijdens het bestellen, het enige wat je hoeft te doen is een zelf gekozen wachtwoord in te vullen en klaar is Kees.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.